בגלל הטעם: מהפכה בשוק העופות

    עפר גדנקן No Comments on בגלל הטעם: מהפכה בשוק העופות
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חשבתם שעוף זה עוף זה עוף? תחשבו שוב. טעימה מהעוף הטבעי של 'נתח' משנה את כל מה שידענו על עוף ומוכיחה כי בכל מה שקשור לטעם, מותר לנו לשאוף להרבה יותר, וגם לאביגיל מייזליק יש מה לספר עליו

    00

    בואו ונדבר על חוויית הטעם. לפני הבריאות, האסתטיקה והמרקם. פשוט על הטעם. לקחנו עוף טבעי של נתח, הכנסנו לסיר, בזקנו תבלינים ונתנו לחוש הטעם לדבר. מהר מאד התברר לנו כי עוף טבעי – נתח מצליח לכבוש את פסגת הטעם. טעמו עמוק ו'בשרני', שכבת התיבלון חודרת לרבדיו הפנימיים וחווית הלעיסה שלו משודרגת בכמה רמות מעל כל מה שהכרנו. עוף טבעי – נתח הוא הדבר האמיתי.

    ולא סמכנו רק על חוש הטעם שלנו. תקשיבו למה שיש לאביגיל מייזליק לומר עליו: "טעמתי את העוף הטבעי של נתח", היא מספרת, "ומדובר בחוויה אחרת. נתחיל בנראות שלו – רואים על הבשר שהוא לא גדל בצפיפות… הוא 'מדושן עונג', כל חלק שלו יותר מוצק, יותר יציב, והטעם? פשוט עונג. מרקם רך ועסיסי חלק חלק שממלא את הפה, טעם עשיר יותר, והרבה יותר נוכחות לטעם של העוף".

    איך זה מתרחש? כיצד הופך עוף טבעי לטעים יותר? ואנחנו חשבנו שכל מה שמתנוסס עליו 'טבעי' הוא פחות טעים, ורק בריא יותר…

    אברהם רוזנברג, מנהל השיווק של המותג החדש, האדם שבשבועות אחרונים מזוהה יותר מכל עם עוף טבעי – נתח לא ממצמץ לפני שהוא עונה בחדות. וזה פשוט יותר ממה שחשבנו.

    "הסוד של עוף טבעי הוא לא רק במה שיש בו, אלא קודם במה שאין בו. עוף טבעי – נתח מכיל עוף טבעי ודי. חומרים רבים שחשבת שהם חלק מהעוף, מתברר כי הם בכלל מתווספים אליו בגלל צורך כלכלי של המגדלים לחסוך במזון ולהאיץ את תקופת הגידול של העוף. עוף טבעי – נתח גדל על דגנים טבעיים בלבד. הוא לא 'אוהב' אנטיביוטיקה ולא מנקר הורמונים ועוד כל מיני חומרים מעוררי חלחלה. עוף טבעי – נתח אוכל את מה שהסבא רבא שלו אכל, הוא מנקר דגנים טבעיים להנאתו".

    "והתוצאה? בראש ובראשונה העוף הטבעי הוא פצצת טעם עסיסית, והוא מתאים לכל סועד ולכל משפחה אנינת טעם. קיבלתי כבר דיווחים נרגשים על ילדים 'סרבני אכילה' שברגע שרק טעמו את העוף הטבעי – הם בקשו עוד ועוד…

     

    • בקיצור, אין בו כלום חוץ מעוף טבעי…

    "בהחלט. 'רשימת הרכיבים' שלו כוללת שורה אחת: 100% עוף טבעי. זהו. אל תחפשו כאן דברים אחרים שבעוף הרגיל נמצאים לרוב.

    "ועדיין לא דיברנו על הערכים הבריאותיים המשופרים שהעוף הזה מציע. בדיקות מעבדה שנערכו על עופות דומים, גילו שיש כאן בשורה של ממש לכל אמא החרדה לבריאות ילדיה, ומעוניינת להזין אותם בבריאות כדי שיוכלו לשקוד ולהצליח כשהם טעונים ומלאים כוח.

    "תקשיבו טוב: התגלה כי עוף טבעי מכיל רק 141 קלוריות ל- 100 גרם, לעומת עוף שגדל בתנאים רגילים ומכיל, לפי נתוני משרד הבריאות, 215 קלוריות ל- 100 גרם עוף. הוי אומר שיש כאן הפחתה של 35% בכמות הקלוריות, מבלי לפגוע בטעם, להיפך!

    "פער נוסף נמצא בכמות השומן: 8% שומן, בהשוואה לעוף שגדל בתנאים רגילים, ומכיל, לפי נתוני משרד הבריאות, 15.6% שומן! כמעט חצי מכמות השומן.

    "אך השיא מתגלה בחומצות שומן אומגה 3 שכידוע תורם לדילול הדם ולהורדת רמות הכולסטרול ושומני הדם. עופות טבעיים נמצאו כמכילים 41 מ"ג חומצת שומן אומגה 3 לכל 100 גרם עוף".

    כשהוא בריא יותר, וטעים הרבה יותר, פלא שהעוף התחיל לדבר…?



    0 תגובות